Hibabejelentés


Hibabejelentést tehet a Földhivatal Online Ügyfélszolgálat felé. A bejelentett hibákat a Földhivatal Online Ügyfélszolgálat továbbítja a szakértők felé, akik a felhasználónak megválaszolják a hiba okát és annak lehetséges megoldását.

Ügyeljen arra, hogy az űrlap adatait lehetőleg sorrendben (balról jobbra, fentről lefele) töltse ki, ugyanis így biztosított a dinamikus űrlapelemek (pl. választólisták) megfelelő működése.

Az egyes űrlapmezők között a TAB billentyűvel válthat, egyszeri megnyomására a villogó kurzor átugrik a következő mezőbe, az újonnan leütött karakterek itt jelennek meg. Ha a TAB megnyomása alatt a SHIFT gombot nyomva tartja, akkor az előző mezőbe ugorhat vissza.

Hibabejelentés kezdeményezéséhez kattintson a kezdőlapon lévő "Hibabejelentés" feliratú gombra.

A megjelenő űrlapon a bejelentés szövege mezőbe írja be a bejelentését. A hiba hatékony felderítése érdekében érdemes minél több információt megadni (például: dátum, időpont, igénybe vett szolgáltatás, megadott űrlap adatok, keresett helyrajzi szám, vagy keresett cím, rendszer hibaüzenet stb.).
A bejelentés a "Bejelentés elküldése" gomb egyszeri lenyomásával továbbítható.

A bejelentés rögzítéséről egy rövid üzenet tájékoztat, feltüntetve a bejelentés regisztrációs számát és szövegét.

A kezdőlapon a "Bejelentések" menüpontot választva táblázatos formában megtekintheti a hibabejelentéseit.


Vissza a Felhasználói kézikönyv központi lapjára