Ügyintézési folyamat követése


A funkció használatával egy adott ügyről megtudható, hogy hol tart az ügyintézési folyamat.

A kezdőlapon válassza a "Szolgáltatások indítása" menüpontot.

    A Szolgáltatások oldalon válassza a "Ügyintézési folyamat követése" menüpontot.

Ügyeljen arra, hogy az űrlap adatait lehetőleg sorrendben (balról jobbra, fentről lefele) töltse ki, ugyanis így biztosított a dinamikus űrlapelemek (pl. választólisták) megfelelő működése.

Az egyes űrlapmezők között a TAB billentyűvel válthat, egyszeri megnyomására a villogó kurzor átugrik a következő mezőbe, az újonnan leütött karakterek itt jelennek meg. Ha a TAB megnyomása alatt a SHIFT gombot nyomva tartja, akkor az előző mezőbe ugorhat vissza.

A megjelenő űrlap felső részén az adatszolgáltatást kérő adatai jelennek meg.

Az űrlap alsó részén a kereséshez szükséges adatokat adhatja meg.

A keresés indításához kattinson az űrlap alján a Keresés feliratú gombra.

Sikeres keresés befejeztével megjelenik azoknak az ügyeknek az adatait tartalmazó táblázat, amelyek megfelelnek a megadott keresési feltételnek.

A táblázat alatt az ügyhöz kérhető szolgáltatások közül választhat.

A kiválaszott adatok megtekintéséhez kattinson az űrlap alján a Tovább feliratú gombra.

Az adatok táblázatos formában jelennek meg. A táblázatban az adott ügyhöz tartozó legfontosabb adatok (földhivatal neve, ügyszám, tárgykör, státusz, beérkezés dátuma stb.) láthatók.